Fast Swipe - Tili-toli társasjáték
Ha szeretitek a pörgős és izgalmas társasjátékokat melyek megmozgatják az agy tekervényeiteket és próbára teszik a gyorsaságotokat akkor ez a Tili-toli társasjáték tökéletes választás lesz számotokra.
A játék lényege, hogy a műanyag korongokat addig kell ide-oda tologatni míg a kártyán látott mintázatot sikerül kirakni. Akinek elsőnek sikerül megnyeri a kártyát.
A végén az nyer akinek hamarabb sikerül 5 kártyát összegyűjteni.
A játék tartalma:
15 db kezdő kártya
25 db trükkös kártya
2 db tálca
16 db színes műanyag korong (4 db kék, 4 db zöld, 4 db sárga, 4 db piros)
1 db csengő
1 db használati utasítás
Játékosok száma: 1-2 fő
Ajánlott életkor: 3+
Előkészületek:
Mindkét játékos vegyen magához 1-1 tálcát és 8-8 db színes korongot. 2db kéket, 2 db pirosat, 2 db sárgát, 2 db zöldet. Helyezzétek a táblátokra a korongjaitokat véletlenszerű sorrendbe. Ezt követően válasszátok szét a Trükkös kártyákat (piros) és a Kezdő kártyákat (sárga). Keverjétek meg a paklikat és helyezzétek elérhető közelségbe fejjel lefelé az asztalra. Készítsétek középre a csengőt is. Indulhat a játék!
Játék menete:
1. Döntsétek el, hogy melyik paklival szeretnétek játszani.
Ha a kezdő kártyákat választjátok, akkor mindkét játékos vegyen le a táblájáról 1-1 piros korongot.
2. Ha készen álltok, mindkét játékos húzzon egy-egy kártyát a kiválasztott pakliból és helyezze maga elé. A játék célja, hogy az ujjaitok segítségével addig kell ide-oda tologatni a korongokat a táblátokon míg sikerül kirakni a kártyán látott mintát. FONTOS! a korongokat nem szabad kiemelni a helyükről, csak tologatással lehet teljesíteni a feladatot.
3. Amelyik játékosnak sikerül kirakni a kártyáján látott mintát megnyomja a csengőt ezzel is jelezve társának, hogy elkészült. Ha jól rakta ki a mintát elveheti a kártyát és rögtön új kártyát húzhat, így folytatódik a játék egészed addig míg valaki összegyűjt 5 kártyát és ezzel megnyeri a Játékot.
1 játékos mód:
Versenyfutás az idővel!
1. Döntsd el, hogy melyik paklival szeretnél játszani.
Ha a kezdő kártyákat választod, akkor vegyél le a tábládról 1 piros korongot.
2. Készíts elő egy telefont vagy egy stopper órát. Ha készen állsz, húzz egy kártyát a kiválasztott pakliból és helyezd magad elé. Indítsd el a stoppert és próbáld meg minél gyorsabban kirakni az adott mintát. Jegyezd meg az idődet és döntsd meg újra és újra rekordjaidat!
Jó Játékot Kívánunk a Társasjátékhoz!